ריהוט משרדי

ריהוט משרדי - ישיבה נכונה ריהוט המשרד כולל שולחנות (מנהל,ישיבות,עובד והמתנה) דלפק הכניסה,ארונות וריהוט נלווה. כמובן שיש את הכיסאות המשרדיים שכוללים - כיסא מנהל, כיסא עובד וישיבות, כיסא וכורסא להמתנה, כיסא לחדר אוכל ולקפיטריה,כיסא בר,וכיסאות פלסטיק לשימושים נוספים. בבחירת כיסא למשרד, מוביל השיקול הבריאותי. ישיבה נכונה שומרת על בריאות העובד. העובד שמח, בריא ומרוצה בעבודה. נותן תפוקה מכסימלית. מעבר...

חשוב לדעת

תנאי ראשון הכרחי לרכישת ריהוט משרדי, חשיבה מעמיקה על התקציב העומד לצורך ריהוט המשרד. תנאי שני הוא ייעוץ לתכנון הרהיטים (נעשה בצורה מקצועית ואמינה ע"י יועצי מכירות בטופליין) וייצורם , ע"פ המקום המיועד להצבת הריהוט. יש חשיבות מכרעת לניצול מכסימלי ופונקציונאלי של חלל המשרד. לעיצוב פנים המשרד יש השלכות גדולות מאד על יעילות והצלחת העסק. יש להשקיע מחשבה רבה, בעיצוב העסק וברכישת...

דלפק 11

דלפק קבלה מעוצב 350-80

דלפק 12

שולחן מזכירה/קבלה במערך עם ארונות אחורים. משטח עבודה 28ממ מרחף מעל רגל יציקת ברזל מעוצבת שלוחה צד ,המשלבת מצד הפנימי ממגירות וצד חיצוני, ספריה מקצועית ואחסון .